O consello da federación de Sanidade e sectores sociosanitarios de Galicia, celebrado en Santiago o día 6 de setembro do 2017, aproba por unanimidade a celebración dos congresos extraoirdinarios comarcais do Salnés e de Vigo que se celebrarán o día 18 de outubro en vilagarcía e vigo respectivamente

Cartel del I Congreso virtual de Enfermería.

• Entra en las redes sociales del I Congreso de Enfermería de CCOO y sé la primera persona en acceder a toda la información y novedades a medida que se produzcan.

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) continua con el proyecto de organizar congresos científicos virtuales; encuentros organizados por profesionales para profesionales. Tras el éxito del celebrado en 2014, dirigido a TCAE, el próximo mes de noviembre tendrá lugar el I Congreso dirigido a Enfermeras, proporcionando un espacio de encuentro para la actualización de conocimientos, debatir sobre aspectos concretos de la profesión y mostrar trabajos científicos o experiencias.

Imaxe do Secretario coa Executiva

A federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO de Galicia (FSS-CCOO de Galicia) celebrou o 16 de marzo na vila de Sanxenxo o seu VIII congreso, no que reelexiu para o seu segundo mandato a Angel Cameselle Corbacho. Do mesmo xeito elexiuse a nova executiva federal.

Executiva comarcal

O 21 de febreiro tivo lugar o congreso do sindicato comarcal de sanidade da comarca de A Coruña no que se elixiu a executiva e a secretaría xeral do mesmo

Executiva provincial

O 21 de febreiro tivo lugar o congreso do sindicato provincial de sanidade da provincia de Lugo no que se elixiu a executiva e a secretaría xeral do mesmo

Secretaria Xeral

O 16 de febreiro tivo lugar o congreso do sindicato comarcal de sanidade da comarca de Ferrol no que se elixiu a executiva e a secretaría xeral do mesmo

Votacións

O 14 de febreiro tivo lugar o congreso do sindicato comarcal de sanidade da comarca de Santiago-Barbanza no que se elixiu a executiva e a secretaría xeral do mesmo

Asistentes ao congreso

O 13 de febreiro tivo lugar o congreso do sindicato provincial de sanidade da provincia de Pontevedra no que se elixiu a executiva e a secretaría xeral do mesmo

Normas congresuales 11º Congreso FSS-CCOO

• Asimismo, se han aprobado, en el mismo marco, las normas congresuales que regirán el proceso.

cartaz

Neste mes de febreiro estanse a celebrar os congresos comarcais e provinciais da Federación de Sanidade de CCOO de Galicia

El Premio lo organiza la Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO

La FSS-CCOO quiere destacar la importancia de ofrecer al colectivo de Técnicos en Cuidados Auxiliares de Enfermería (TCAE) posibilidades para desarrollar y presentar trabajos de esta índole y, el Comité Científico del Congreso, se congratula del elevado número de comunicaciones y casos clínicos presentados, más de 700, así como de su calidad y la originalidad de muchas de ellas

Cartel Congreso TCAE.

Tras el éxito de participación de la primera edición, con más de 400 comunicaciones presentadas, celebrada en junio de 2013 y, después del elevado índice de satisfacción de las participantes, se celebrará el próximo mes de junio una segunda edición del Congreso Virtual para Técnicos en Cuidados Auxiliar de Enfermería (TCAE), facilitando aún más si cabe, la inscripción de todas las TCAE interesadas.

Nova Executiva

O pasado 20 de Novembro, clausurouse o VII Congreso da Federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO de Galicia. Coa intervención da Federación Estatal e o novo Secretario Xeral Angel Cameselle Corbacho

Rueda de prensa

Trátase dun proxecto innovador que, tal e como explicou hoxe en rolda de prensa o secretario xeral da Federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), Antonio Cabrera, nace coa intención de estenderse a todos os colectivos profesionais sanitarios. Un espazo de colaboración profesional con todas as vantaxes das novas tecnoloxías, que terá lugar do 10 ao 21 de xuño de 2013