Imaxe das delegadas e delegados de CCOO

• O sindicato obtivo 7 delegados nas eleccións sindicais celebradas onte 16 de decembro en VITAS FÁTIMA Vigo-Pontevedra

CCOO nas eleccións sindicais do SERGAS

• Onte 23 de maio tiveron lugar as eleccións sindicais no Servizo Galego de Saúde (SERGAS) ás que estaban chamadas a votar 39.445 persoas

A Federación de Sanidade de Comisións Obreiras gaña as eleccións sindicais na Clínica Quirón en Pontevedra. O sindicato obtén nestes comicios nove representantes. Pola súa parte, a UGT mantense con catro.

Cartaz EESS

• O 6 de maio os traballadores da sanidade pública galega co seu voto elixirán aos seus representantes para os vindeiros catro anos
  • Dende CCOO pedímosvos que renovedes a vosa confianza nos e nas delegadas de CCOO, que vos acompañaron na loita nestes anos, co voso voto a CCOO nestas eleccións sindicais

Estimada/o compañeira/o: O vindeiro 6 de maio, as traballadoras e traballadores do Sergas celebraremos as eleccións sindicais, probablemente as máis importantes en moitos anos. Nelas decidirase que persoas nos representarán os próximos catro anos nas xuntas de persoal de cada xerencia e, por extensión, na Mesa Sectorial do Sergas. Do resultado dependerá tamén, en gran medida, que poidamos frear a grave deterioración que están a sufrir a sanidade pública e as nosas condicións de traballo como consecuencia dos recortes, e que poidamos recuperar os dereitos que nos roubaron nos últimos anos.

• CCOO obtivo dous representantes dos tres a elixir

A Federación de Sanidade de Comisións Obreiras gaña as eleccións sindicais na residencia da terceira idade Mi Casa, en Ferrol. O sindicato duplica a súa representación tras lograr nestes comicios catro representantes. Pola súa parte, a CIG mantense con só un.