Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO Galicia | 19 marzo 2024.

Santiago de Compostela

A Federación de Sanidade de CCOO iniciou hai meses unha campaña reivindicativa para que o Goberno do Estado revise o sistema de cualificacións e clasificación profesional no ámbito

foto da proposta

A FSS-CCOO de Galicia informa que o pasado venres, día 11, constituíse na sede da Confederación de Empresarios da Coruña a Mesa Negociadora do Convenio de "Establecementos sanitarios de hospitalización, asistencia, consulta y laboratorios de análeses clínicos" da provincia de A Coruña. No ámbito deste convenio provincial o número de empresas afectadas é de 50, correspondendo a un total de 4000 traballadores, 2500 mulleres e 1500 homes. A FSS-CCCOO de Galicia dá a coñecer un amplo número de medidas e propostas con vistas a mellorar as condicións laborais dos traballadores/as da sanidade privada da Provincia da Coruña.

ANUNCIO do 30 de novembro de 2018, da Xerencia de Xestión Integrada de Ourense, Verín e O Barco de Valdeorras, polo que se dá publicidade á resolución da mesma data por la que se convoca o procedemento de mobilidade interna voluntaria de diversas categorías de persoal estatutario fixo do Complexo Hospitalario Universitario de Ourense.

• CCOO obtivo os tres delegados que se elixían

• O sindicato pide a recuperación do Plan de mellora da atención primaria, consensuado pola Administración e os axentes sociais hai dez anos e paralizado posteriormente polo PP

A Federación de Sanidade de CCOO de Galicia solidarízase cos xefes de servizo e unidade de atención primaria da área sanitaria de Vigo, que, «nun exercicio de dignidade e ética ante a progresiva deterioración» asistencial, presentaron a súa dimisión.

Concentración do persoal de urxencias do CHUS diante do SERGAS

• CCOO acudiu hoxe á concentración convocada pola Comisión de Centro diante do SERGAS

Cartel

O día 4 de decembro en Santiago de Compostela, ás 18:30 no Toural xuntanza na defensa da sanidade pública

Cartel Manifestación

A Plataforma pola Defensa da Sanidade Pública de Vigo convoca unha manifestación o día 3 de outubro. A marcha sairá da praza de España, tamén chamada praza dos Cabalos, ás 20 horas para rematar na Porta do Sol.

.

Destaca a extensión do dereito á xubilación anticipada voluntaria aos 63 anos cando se cotizou polo menos durante 33 anos España conseguiu na última década pasar dunha idade media de xubilación aos 60,3 anos a 62,3 anos, unha das máis elevadas de toda Europa

• A dirección impuxo un novo sistema de xestión que está a provocar que os usuarios do servizo permanezan en preingreso períodos de entre 48 e 72 horas

tijeretazo