Sede do Servizo Galego de Saúde (SERGAS)

• O pasado maio asegurou estar preparando un «paquete» de medidas do que non se soubo máis

A Federación de Sanidade de CCOO de Galicia insta o Sergas a «cumprir a promesa» de recompensar o labor do seu persoal durante a pandemia da COVID-19. Segundo o sindicato, os medios de comunicación fanse eco constantemente de noticias procedentes doutras comunidades autónomas onde xa aprobaron medidas neste sentido, tales como días de permiso retribuídos ou gratificacións extraordinarias. Porén, a Administración sanitaria galega aínda non fixo ningunha proposta na mesa sectorial.

A manifestación está convocada por CCOO, UGT e CIG

• Sábado, 27 de xuño, ás 12 horas, desde a alameda de Santiago de Compostela

As Federacións de Sanidade de CCOO, UGT e CIG convocan para o sábado, 27 de xuño, unha manifestación pola contratación estable na sanidade pública. A marcha partirá ás 12 horas da alameda de Santiago de Compostela. Os sindicatos alertan de que a precariedade laboral pon en perigo a saúde do persoal sanitario e da poboación galega en xeral.

• Os datos apuntan a que unha mostra maior non modificará os resultados, mentres que a continuidade do estudo sobrecargaría os equipos de atención primaria

O 38,04% de casos activos de COVID-19 sen entre persoal da sanidade pública

• Case catro de cada dez casos activos de coronavirus están relacionados con traballadoras e traballadores da sanidade pública

A Federación de Sanidade de CCOO de Galicia esíxelle ao Sergas un estudo sobre as causas da alta incidencia de COVID-19 entre o persoal da sanidade pública. Ao tempo que os datos de contaxios na poboación xeral amosan unha tendencia decrecente, aumentan cando se trata de traballadores e traballadoras da saúde, alerta o sindicato. «Dous meses e medio despois da declaración do estado de alarma, o Sergas debe explicar por que os profesionais deste ámbito se contaxian a un ritmo maior ca o resto», apuntan desde o sindicato.

CCOO quere lembrar ao persoal sanitario e non sanitario que, en función das súas características persoais ou estado biolóxico coñecido, debido a patoloxías previas, trastornos inmunitarios ou embarazo é considerado especialmente sensible, que debe evitarse a exposición destas/os profesionais, por ser considerados especialmente sensibles a este risco.

Imaxe da rolda de prensa. De esq. a der. Luz Fernández, Angel Cameselle, Emilia Lamas e Lidia de la Iglesia

• O Tribunal Superior de Xustiza de Galicia deulle a razón ao sindicato e considera que a carreira forma parte das condicións de traballo, polo que non pode haber discriminación ningunha

De esq. a der., Javier González, Yolanda Díaz, Antonio Cabrera, Luz Fernández e Eva Solla

• Representantes do sindicato tiveron hoxe unha xuntanza co Grupo Común da Esquerda e Galicia en Común na que tamén se falou da atencion á dependencia e do financiamento do sistema sanitario

Comisións Obreiras (CCOO) insta a que se forme «canto antes» un novo Goberno no Estado para cubrir as necesidades do sistema sanitario público. Representantes do sindicato tiveron hoxe en Santiago de Compostela unha xuntanza co Grupo Común da Esquerda e Galicia en Común, encontro no que tamén se falou da atención ás persoas dependentes e do financiamento do sistema sanitario.

• Co traslado que se realizará en setembro, haberá un único celador para atender o dobre de doentes

O traslado da unidade de paliativos do Hospital Gil Casares para o Hospital Provincial de Conxo provocará unha nova reestruturación do servizo, afirma a sección sindical de CCOO-Sanidade. Con ese traslado, previsto para setembro, haberá un único celador para atender o dobre de doentes. Ata o de agora, o servizo tiña un celador propio para esta unidade nas quendas de tarde e de noite, pero na nova localización xa non será así.

Tras máis de 200 días de folga, o Sergas vese obrigado a rectificar

• Tras máis de 200 días de folga, o Sergas vese obrigado a rectificar e asumir boa parte das reivindicacións do persoal; porén, CCOO non renuncia a que se aplique axeitadamente o pacto de 2008

O mércores 17 de xullo, tras un longo conflito de máis dun ano e unha folga que durou máis de 200 días, chegouse a un acordo para desconvocar os paros e mobilizacións do persoal dos puntos de atención continuada (PAC) de Galicia. A Federación de Sanidade de CCOO salienta que o pacto é «froito da firmeza» dos traballadores e das traballadoras, que por dúas veces rexeitaron as propostas do Sergas.

A Sección Sindical de CCOO de Sanidade da EOXI de Ourense, Verín e O Barco da traslado da situación a Inspección de Traballo, alertando do risco existente tanto para pacientes como para traballadores a causa de deficiencias no espazo da unidade de coidados intensivos coronarios.

CCOO considera que se trata dun contrato «de escravitude» | Foto: suyizailushang (Pixabay)

A Federación de Sanidade de CCOO de Galicia rexeita o novo contrato de continuidade para o persoal de enfermaría do Sergas, asinado cos sindicatos SATSE, UGT, CSI-F e CEMS-O'Mega aproveitando a comisión de seguimento do acordo de continuidade de persoal médico.