Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO Galicia | 19 abril 2024.

Santiago de Compostela

A Federación de Sanidade de CCOO iniciou hai meses unha campaña reivindicativa para que o Goberno do Estado revise o sistema de cualificacións e clasificación profesional no ámbito

O sector da lousa é o máis importante en Valdeorras | Foto: lppicture (Pixabay)

• Isto permitiría que os doentes accedesen ao servizo sen necesidade de percorrer máis de cen quilómetros ata o Hospital de Ourense

O mércores 17 de xullo, representantes de Comisións Obreiras reuníronse co director xeral de Asistencia Sanitaria da Xunta de Galicia, Jorge Aboal Viñas, para solicitar unha área de pneumoloxía no Hospital Comarcal de Valdeorras. Tamén lle entregaron un dosier sobre os casos de silicose detectados nos últimos anos, así como un informe do Instituto Nacional da Silicose.

A Sección Sindical de CCOO de Sanidade da EOXI de Ourense, Verín e O Barco da traslado da situación a Inspección de Traballo, alertando do risco existente tanto para pacientes como para traballadores a causa de deficiencias no espazo da unidade de coidados intensivos coronarios.

ANUNCIO do 30 de novembro de 2018, da Xerencia de Xestión Integrada de Ourense, Verín e O Barco de Valdeorras, polo que se dá publicidade á resolución da mesma data por la que se convoca o procedemento de mobilidade interna voluntaria de diversas categorías de persoal estatutario fixo do Complexo Hospitalario Universitario de Ourense.

• A dirección impuxo un novo sistema de xestión que está a provocar que os usuarios do servizo permanezan en preingreso períodos de entre 48 e 72 horas

tijeretazo

• Segundo CCOO, o SERGAS está aplicando a política de "contratación cero", producindo incrementos de xornada de ata 200 horas ao mes o que provoca un deterioro do servizo

Executiva comarcal