Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO Galicia | 19 abril 2024.

Concentración do persoal da sanidade privada da provincia da Coruña

O persoal da sanidade privada da provincia da Coruña irá á folga os días 14 e 15 de marzo. Así o anunciaron o martes, nunha conferencia de prensa conxunta, representantes de CCOO, CIG e UGT.

Santiago de Compostela

A Federación de Sanidade de CCOO iniciou hai meses unha campaña reivindicativa para que o Goberno do Estado revise o sistema de cualificacións e clasificación profesional no ámbito

Silvia Astray e Diego Méndez, dous dos delegados de CCOO elixidos nos comicios

• A Federación de Sanidade de Comisións Obreiras obtivo catro delegados nestas eleccións sindicais. O sindicato obtén consegue, nestes comicios, entrar a formar parte dun comité de empresa no que no contaba con representación ata o momento.

• CCOO obtivo os 9 delegados que se elixían nestas eleccións

foto da proposta

A FSS-CCOO de Galicia informa que o pasado venres, día 11, constituíse na sede da Confederación de Empresarios da Coruña a Mesa Negociadora do Convenio de "Establecementos sanitarios de hospitalización, asistencia, consulta y laboratorios de análeses clínicos" da provincia de A Coruña. No ámbito deste convenio provincial o número de empresas afectadas é de 50, correspondendo a un total de 4000 traballadores, 2500 mulleres e 1500 homes. A FSS-CCCOO de Galicia dá a coñecer un amplo número de medidas e propostas con vistas a mellorar as condicións laborais dos traballadores/as da sanidade privada da Provincia da Coruña.

Cartaz

A Federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO organiza as xornadas "A sostenibilidade do sistema sanitario público", que terán lugar os días 12 e 13 de decembro no salón de actos do Hospital Universitario de A Coruña

Executiva comarcal

O 21 de febreiro tivo lugar o congreso do sindicato comarcal de sanidade da comarca de A Coruña no que se elixiu a executiva e a secretaría xeral do mesmo