Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO Galicia | 19 abril 2024.

Concentración do persoal da sanidade privada da provincia da Coruña

O persoal da sanidade privada da provincia da Coruña irá á folga os días 14 e 15 de marzo. Así o anunciaron o martes, nunha conferencia de prensa conxunta, representantes de CCOO, CIG e UGT.

CCOO denuncia o mal estado dos equipos de radioloxía e pide a súa substitución

A sección sindical de CCOO da Área Sanitaria de Santiago-Barbanza denuncia a «inoperatividade» das salas onde se realizan as exploracións radiolóxicas do Complexo Hospitalario Universitario de Santiago de Compostela (CHUS). Segundo o sindicato, contan con equipos «vellos» e «descatalogados no mercado desde hai moito tempo», situación que facilita que as avarías sexan habituais.

Residencia DomusVi San Lázaro, en Santiago de Composela

A Federación de Sanidade de CCOO denuncia que a residencia DomusVi San Lázaro, en Santiago de Compostela, «leva meses sen cumprir» coas esixencias que a Lei de servizos sociais de Galicia impón ás residencias de maiores con máis de corenta prazas asistidas. En concreto, son as obrigas de contar con persoal médico localizable as 24 horas e a de ter fisicamente no centro persoal de enfermaría, tamén as 24 horas.

Hospital Psiquiátrico de Conxo, en Santiago de Compostela | Foto: Google Street View

• O sindicato denuncia a «política de amortización encuberta» de prazas por parte da Xerencia, paso previo á desaparición do servizo público

Folga no servizo de Otorrinolaringoloxía do Hospital Clínico de Santiago

• O Parlamento de Galicia aprobou por unanimidade unha resolución instando o Goberno galego a «abordar de xeito inmediato o conflito» e atender as demandas do persoa facultativo

CCOO convoca folga no servizo de Otorrinolaringoloxía do Hospital Clínico de Santiago

A metade do persoal fixo do servizo de otorrinolaringoloxía (ORL) do Complexo Hospitalario Universitario de Santiago de Compostela (CHUS) está a secundar este martes a primeira xornada de folga indefinida convocada pola Federación de Sanidade de CCOO. O paro obrigou hoxe a suspender 64 consultas e a cancelar tres quirófanos.

A Federación de Sanidade de CCOO estuda cos seus servizos xurídicos unha denuncia na Fiscalía polo «desleixo» na xestión do Hospital Psiquiátrico de Conxo e o «abandono» institucional aos seus residentes, «moitos deles incapacitados». Este centro está seriamente afectado pola covid-19. No último cribado, o venres 22, saíu á luz un novo gromo nunha unidade residencial, que se suma ao xa detectado na unidade somática, que afectou á totalidade de pacientes e persoal.

• O sindicato reclama máis persoal para «evitar o caos» nunha área sanitaria que conta con 74 centros de saúde, consultorios e casas do mar

• O sindicato pide tamén a revisión do protocolo de derivación e ingreso de residentes na unidade de hospitalización Porta do Camiño

Santiago de Compostela

A Federación de Sanidade de CCOO iniciou hai meses unha campaña reivindicativa para que o Goberno do Estado revise o sistema de cualificacións e clasificación profesional no ámbito

• Co traslado que se realizará en setembro, haberá un único celador para atender o dobre de doentes

O traslado da unidade de paliativos do Hospital Gil Casares para o Hospital Provincial de Conxo provocará unha nova reestruturación do servizo, afirma a sección sindical de CCOO-Sanidade. Con ese traslado, previsto para setembro, haberá un único celador para atender o dobre de doentes. Ata o de agora, o servizo tiña un celador propio para esta unidade nas quendas de tarde e de noite, pero na nova localización xa non será así.

No verán aumenta a presión asistencial nos concellos costeiros ou por onde pasa o Camiño de Santiago

• As localidades costeiras e os concellos atravesados polo Camiño de Santiago ven duplicada a poboación durante o período estival

A Federación de Sanidade de CCOO esíxelle ao Sergas a cobertura das ausencias en atención primaria na área de Santiago-Barbanza, dado o incremento das necesidades asistenciais nesta época do ano. Segundo o sindicato, as localidades costeiras e os concellos atravesados polo Camiño de Santiago ven duplicada a súa poboación durante o período estival, situación especialmente notable en Muros, Noia, Porto do Son, Ribeira, A Pobra do Caramiñal, Boiro, Rianxo, Melide ou Arzúa.

Concentración do persoal de urxencias do CHUS diante do SERGAS

• CCOO acudiu hoxe á concentración convocada pola Comisión de Centro diante do SERGAS

Cartel

O día 4 de decembro en Santiago de Compostela, ás 18:30 no Toural xuntanza na defensa da sanidade pública