Sede do Servizo Galego de Saúde (SERGAS)

• O pasado maio asegurou estar preparando un «paquete» de medidas do que non se soubo máis

A Federación de Sanidade de CCOO de Galicia insta o Sergas a «cumprir a promesa» de recompensar o labor do seu persoal durante a pandemia da COVID-19. Segundo o sindicato, os medios de comunicación fanse eco constantemente de noticias procedentes doutras comunidades autónomas onde xa aprobaron medidas neste sentido, tales como días de permiso retribuídos ou gratificacións extraordinarias. Porén, a Administración sanitaria galega aínda non fixo ningunha proposta na mesa sectorial.

Fachada Instituto de Salud Carlos III

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), aunque haya salido con retraso, valora de forma positiva que se haya publicado el informe del Instituto Carlos III y se saquen a la luz pública los datos que reflejan claramente las condiciones tan inseguras en las que han trabajado y siguen trabajando las y los profesionales sanitarios en la crisis de la pandemia.

NORMAS XII CONGRESO FEDERAL

En reunión ordinaria del Consejo Federal celebrada el pasado 22 de julio de 2020 se han aprobado las Normas Congresuales del XII Congreso Federal. Procedemos a su publicación. Asimismo se ha aprobado la convocatoria del XII Congreso de la FSS-CCOO.

Imaxe de Lucía, unha das delegadas de CCOO elixidas nestas eleccións sindicais

• O sindicato obtivo 8 delegados nas eleccións sindicais celebradas o 29 de xuño en QUIRONSALUD Pontevedra

A manifestación está convocada por CCOO, UGT e CIG

• Sábado, 27 de xuño, ás 12 horas, desde a alameda de Santiago de Compostela

As Federacións de Sanidade de CCOO, UGT e CIG convocan para o sábado, 27 de xuño, unha manifestación pola contratación estable na sanidade pública. A marcha partirá ás 12 horas da alameda de Santiago de Compostela. Os sindicatos alertan de que a precariedade laboral pon en perigo a saúde do persoal sanitario e da poboación galega en xeral.

Imagen de archivo

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) denuncia que el Gobierno vende humo y las administraciones autonómicas y muchas empresas privadas obligan a los trabajadores y trabajadoras de los sectores sanitarios y sociosanitarios a la realización de trámites para solicitar el cambio de contingencia ante los contagios por Covid-19, cuando los contagios entre este personal supera el 25% del total de casos.

• Os datos apuntan a que unha mostra maior non modificará os resultados, mentres que a continuidade do estudo sobrecargaría os equipos de atención primaria

Cartel

Se da cumplimiento así (aunque parcialmente) a una reivindicación que, desde el inicio de la pandemia, CCOO ha venido trasladando de forma insistente al Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones, tanto desde los ámbitos de diálogo e interlocución social en los que participa la Confederación Sindical de CCOO, como desde las organizaciones federales de CCOO que atienden estos sectores

O 38,04% de casos activos de COVID-19 sen entre persoal da sanidade pública

• Case catro de cada dez casos activos de coronavirus están relacionados con traballadoras e traballadores da sanidade pública

A Federación de Sanidade de CCOO de Galicia esíxelle ao Sergas un estudo sobre as causas da alta incidencia de COVID-19 entre o persoal da sanidade pública. Ao tempo que os datos de contaxios na poboación xeral amosan unha tendencia decrecente, aumentan cando se trata de traballadores e traballadoras da saúde, alerta o sindicato. «Dous meses e medio despois da declaración do estado de alarma, o Sergas debe explicar por que os profesionais deste ámbito se contaxian a un ritmo maior ca o resto», apuntan desde o sindicato.

Imaxe dunha concentración

Tribunal Superior de Xustiza de Galicia dálle a razón a CCOO e declara o dereito dos traballadores e traballadoras das residencias privadas da terceira idade a desfrutaren de maneira real e efectiva, diferenciada e independentemente, dos descansos semanal (día e medio ininterrumpidos) e diario (doce horas), sen que de ningún xeito poidan solaparse. Isto é, milleiros de traballadores e traballadoras ven recoñecido xudicialmente o dereito a un descanso mínimo de 48 horas continuadas. A mesma sentenza recoñece o dereito a que os festivos traballados, caso non sexan retribuídos economicamente, sexan compensados con 1,3 xornadas laborais de descanso no suposto de acumulación coas vacacións anuais ou no caso de desfrute independente ou acumulado inferior aos 12 días festivos. CCOO leva anos batallando polo cumprimento íntegro do artigo 38 do convenio colectivo das residencias privadas da terceira idade de Galicia e agora ve como o alto tribunal galego lle dá a razón.

Cursos Gratuitos 2020

• (privado, concertado, empresas públicas, fundaciones), desempleados/as y personas afectadas por ERE o ERTE de otros sectores
  • ¡Más de 14.000 PLAZAS!

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), a través de su consultora FYSA y, con la colaboración del grupo Vértice, ofrece al personal de la sanidad privada, concertada, empresas públicas sanitarias, fundaciones sanitarias, residencias privadas de personas mayores y del servicio de ayuda a domicilio, oficinas de farmacia, centros de investigación biomédica, centros de acción e intervención social, desempleados/as y personas afectadas por un expediente de regulación de empleo (ERE o ERTE) de cualquier sector de actividad, una amplia oferta de 53 cursos a realizar de manera gratuita.

CCOO reprocha a falta de criterios claros tamén nos traslados sanitarios

• O sindicato alerta de que o persoal está en «máximo risco de contaxio» por non usar EPI adecuados e critica a disparidade de criterios entre áreas sanitarias

A Federación de Sanidade de CCOO de Galicia esíxelle ao Sergas que regule instrucións para minimizar os riscos de contaxio biolóxico na atención primaria. O sindicato lembra que a atención primaria é «a primeira porta de acceso» ao sistema sanitario e os profesionais que alí traballan deben levar os equipos de protección individual (EPI) axeitados. A realidade, porén, é que a protección de que dispoñen non é a adecuada para desenvolver o seu cometido.