Fachada Instituto de Salud Carlos III

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), aunque haya salido con retraso, valora de forma positiva que se haya publicado el informe del Instituto Carlos III y se saquen a la luz pública los datos que reflejan claramente las condiciones tan inseguras en las que han trabajado y siguen trabajando las y los profesionales sanitarios en la crisis de la pandemia.

Imaxe de Lucía, unha das delegadas de CCOO elixidas nestas eleccións sindicais

• O sindicato obtivo 8 delegados nas eleccións sindicais celebradas o 29 de xuño en QUIRONSALUD Pontevedra

El sindicato denuncia que la pandemia del COVID-19 (Coronavirus) ha puesto en grave riesgo a la plantilla de DENTIX, retrasando el cierre de centros con personal y pacientes diagnosticados positivos, además de un número indeterminado de cuarentenas entre las personas trabajadoras; cifras desconocidas por la representación de los trabajadores y trabajadoras de CCOO, ya que la empresa no las facilita.

• O sindicato obtivo 6 delegados nas eleccións sindicais celebradas onte 13 de xaneiro no Centro Oncolóxico de Galicia

Imaxe das delegadas e delegados de CCOO

• O sindicato obtivo 7 delegados nas eleccións sindicais celebradas onte 16 de decembro en VITAS FÁTIMA Vigo-Pontevedra

Cursos FYSA

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), a través de FYSA y, con la colaboración del grupo Vértice, ofrece a los trabajadores y las trabajadoras de la sanidad privada, concertada, empresas públicas sanitarias, fundaciones sanitarias, residencias privadas de personas mayores y del servicio de ayuda a domicilio, oficinas de farmacia, centros de investigación biomédica, centros de acción e intervención social y personas en situación de desempleo, una amplia oferta de 53 cursos a realizar de manera gratuita.

Silvia Astray e Diego Méndez, dous dos delegados de CCOO elixidos nos comicios

• A Federación de Sanidade de Comisións Obreiras obtivo catro delegados nestas eleccións sindicais. O sindicato obtén consegue, nestes comicios, entrar a formar parte dun comité de empresa no que no contaba con representación ata o momento.

CCOO lembra que o hospital foi «rescatado» o ano pasado con diñeiro público

• O sindicato lembra que o hospital foi «rescatado» o ano pasado con diñeiro público e que a Consellaría de Sanidade debe dar conta da xestión que fixo

O Consello Nacional da Federación de Sanidade de CCOO de Galicia aprobou unha resolución na que critica o mutismo da Xunta ante a venda do hospital Povisa ao grupo Ribera Salud. Cómpre lembrar que este centro sanitario ten un concerto singular do Sergas, que lle asigna a atención dunha parte da poboación da área sanitaria de Vigo.

Categorías profesionais como a de hixienista dental están por baixo do SMI

• Comisións, sindicato maioritario, tomou a decisión para actualizar as táboas salariais xa que as empresas se resistían facelo, malia que en moitos casos están por baixo do salario mínimo

Comisións Obreiras (CCOO), sindicato maioritario da sanidade privada na provincia de Lugo, denunciou o convenio provincial para introducir melloras sociais e desterrar os «soldos de miseria» que aínda recollen as táboas salariais vixentes. A organización sindical tomou a decisión ante a «resistencia» de moitas empresas a actualizar os salarios, malia que en moitas categorías se sitúan por baixo do salario mínimo interprofesional (SMI) vixente.

A traballadora estaba contrada en fraude de lei pola clínica dental, sentencia o TSXG | Foto:Pixabay

• A traballadora deberá ser readmitida no seu posto de traballo, agora con carácter indefinido, e indemnizada con máis de 6500 euros por Dentix por «vulneración de dereitos fundamentais»

O Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) dálle a razón a CCOO e sentencia a nulidade do despedimento dunha traballadora contratada en fraude de lei que prestaba servizos en Lugo para Dentoestetic Centro de Salud y Estética Dental (Dentix). A empresa está obrigada a readmitir a afectada no seu posto de traballo e a indemnizala con 6521 euros pola vulneración dos seus dereitos. Con esta decisión, o Alto Tribunal galego revoga unha sentenza emitida o pasado outono polo Xulgado do Social n.º 2 de Lugo.

foto da proposta

A FSS-CCOO de Galicia informa que o pasado venres, día 11, constituíse na sede da Confederación de Empresarios da Coruña a Mesa Negociadora do Convenio de "Establecementos sanitarios de hospitalización, asistencia, consulta y laboratorios de análeses clínicos" da provincia de A Coruña. No ámbito deste convenio provincial o número de empresas afectadas é de 50, correspondendo a un total de 4000 traballadores, 2500 mulleres e 1500 homes. A FSS-CCCOO de Galicia dá a coñecer un amplo número de medidas e propostas con vistas a mellorar as condicións laborais dos traballadores/as da sanidade privada da Provincia da Coruña.

• CCOO obtivo os tres delegados que se elixían

• Refrendado polo 94% dos traballadores e traballadoras

Tras un longo proceso de negociación, o día 6 de xuño, asinouse o convenio colectivo do Hospital QuirónSalud-Miguel Domínguez de Pontevedra.

Asemblea Convenio Sanidade Privada

• O xoves 22 de marzo ás 17:30 horas na sede da UGT, na rúa García Barbón número 67 de Vigo

Cartel Certificado de Profesionalidad en Dependencia

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), a través de FYSA (Formación y Sanidad), pone en marcha un curso para obtener el certificado de profesionalidad en atención sociosanitaria a personas dependientes en instituciones sociales. Este curso, que comienza el 5 de marzo de 2018 y finaliza el 31 de octubre de 2018, está subvencionado en su totalidad por el Servicio Público de Empleo Estatal; una formación oficial gratuita que se impartirá en modalidad de teleformación