Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO Galicia | 19 marzo 2024.

Imaxe da nova Comisión Executiva: De esquerda a dereita, Elena Rey, Víctor Caruncho, Marisol López, Javier González, Luz Fernández, María José Diéguez e Ana Belén Puga

A Federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO de Galicia elixiu a Javier González Castro secretario xeral do sindicato para os vindeiros catro anos. Durante o 9.º Congreso, celebrado os días 7 e 8 abril, os 55 delegados e delegadas con dereito a voto referendaron a candidatura única co 98 % do total dos votos.

Ana Riveiro coa Comsión Executiva de Santiago

Entre o 8 e o 16 de febreiro deste ano 2021 celebráronse os congresos dos sindicatos comarcais de sanidade de CCOO

Nova Executiva

O pasado 20 de Novembro, clausurouse o VII Congreso da Federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO de Galicia. Coa intervención da Federación Estatal e o novo Secretario Xeral Angel Cameselle Corbacho

Rueda de prensa

Trátase dun proxecto innovador que, tal e como explicou hoxe en rolda de prensa o secretario xeral da Federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), Antonio Cabrera, nace coa intención de estenderse a todos os colectivos profesionais sanitarios. Un espazo de colaboración profesional con todas as vantaxes das novas tecnoloxías, que terá lugar do 10 ao 21 de xuño de 2013

A Federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) inicia un ambicioso proxecto: a organización de congresos científicos virtuais; encontros organizados por profesionais para profesionais. O obxectivo é proporcionar un espazo de encontro para a actualización de coñecementos, debater sobre aspectos concretos da profesión e mostrar traballos científicos ou experiencias. Por iso, a FSS-CCOO quere contar contigo e anima a todos os profesionais a que participen no seu deseño, a través dunha enquisa anónima.

A FSS-CCOO comeza un proxecto ambicioso, que consiste na organización de congresos científicos virtuais para a súa afiliación. Trátase de encontros organizados por profesionais para profesionais. O obxectivo é proporcionar un espazo de encontro para a actualización de coñecementos, debater sobre aspectos concretos da profesión e mostrar traballos científicos ou experiencias.

X Congreso

Como cada catro anos, a Federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) a vai inmersa na celebración dun novo proceso congresual, no que renova a Dirección da organización e reafirma a súa identidade como sindicato de clase no ámbito sociosanitario.

El Premio lo organiza la Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO

La FSS-CCOO quiere destacar la importancia de ofrecer al colectivo de Técnicos en Cuidados Auxiliares de Enfermería (TCAE) posibilidades para desarrollar y presentar trabajos de esta índole y, el Comité Científico del Congreso, se congratula del elevado número de comunicaciones y casos clínicos presentados, más de 700, así como de su calidad y la originalidad de muchas de ellas

Cartel Congreso TCAE.

Tras el éxito de participación de la primera edición, con más de 400 comunicaciones presentadas, celebrada en junio de 2013 y, después del elevado índice de satisfacción de las participantes, se celebrará el próximo mes de junio una segunda edición del Congreso Virtual para Técnicos en Cuidados Auxiliar de Enfermería (TCAE), facilitando aún más si cabe, la inscripción de todas las TCAE interesadas.

O consello da federación de Sanidade e sectores sociosanitarios de Galicia, celebrado en Santiago o día 6 de setembro do 2017, aproba por unanimidade a celebración dos congresos extraoirdinarios comarcais do Salnés e de Vigo que se celebrarán o día 18 de outubro en vilagarcía e vigo respectivamente

Cartel del I Congreso virtual de Enfermería.

• Entra en las redes sociales del I Congreso de Enfermería de CCOO y sé la primera persona en acceder a toda la información y novedades a medida que se produzcan.

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) continua con el proyecto de organizar congresos científicos virtuales; encuentros organizados por profesionales para profesionales. Tras el éxito del celebrado en 2014, dirigido a TCAE, el próximo mes de noviembre tendrá lugar el I Congreso dirigido a Enfermeras, proporcionando un espacio de encuentro para la actualización de conocimientos, debatir sobre aspectos concretos de la profesión y mostrar trabajos científicos o experiencias.

Imaxe do Secretario coa Executiva

A federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO de Galicia (FSS-CCOO de Galicia) celebrou o 16 de marzo na vila de Sanxenxo o seu VIII congreso, no que reelexiu para o seu segundo mandato a Angel Cameselle Corbacho. Do mesmo xeito elexiuse a nova executiva federal.

Executiva comarcal

O 21 de febreiro tivo lugar o congreso do sindicato comarcal de sanidade da comarca de A Coruña no que se elixiu a executiva e a secretaría xeral do mesmo