O sector da lousa é o máis importante en Valdeorras | Foto: lppicture (Pixabay)

• Isto permitiría que os doentes accedesen ao servizo sen necesidade de percorrer máis de cen quilómetros ata o Hospital de Ourense

O mércores 17 de xullo, representantes de Comisións Obreiras reuníronse co director xeral de Asistencia Sanitaria da Xunta de Galicia, Jorge Aboal Viñas, para solicitar unha área de pneumoloxía no Hospital Comarcal de Valdeorras. Tamén lle entregaron un dosier sobre os casos de silicose detectados nos últimos anos, así como un informe do Instituto Nacional da Silicose.

A Sección Sindical de CCOO de Sanidade da EOXI de Ourense, Verín e O Barco da traslado da situación a Inspección de Traballo, alertando do risco existente tanto para pacientes como para traballadores a causa de deficiencias no espazo da unidade de coidados intensivos coronarios.

"Algo ha fallado y desde CCOO ya alertamos este verano del riesgo para los trabajadores porque el ce

• Ante el caso de ébola confirmado y los pendientes de confirmación en España

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) exige que se garantice tanto la seguridad del personal sanitario mediante la utilización de los equipos de protección adecuados y el cumplimiento de los protocolos establecidos, como la de la población que acude a los centros sanitarios con la adopción de las medidas preventivas adecuadas. Asimismo, exige el cese de las personas responsables de los fallos en el cumplimiento de los protocolos, de la falta de equipos de protección adecuados, de la falta de información y formación adecuada a los trabajadores, y una opacidad a la hora de informar a la ciudadanía en general.

• A sentenza do Xulgado Contencioso-Administrativo n.º 2 de Vigo repróballe á xerencia do CHUVI a interpretación que fixo da normativa aplicable nestes casos

Comisións Obreiras de Galicia (CCOO) informa de que a Xustiza lles deu a razón aos servizos xurídicos do sindicato na defensa dunha persoa, traballadora do Complexo Hospitalario Universitario de Vigo (CHUVI), á que se lle negou a redución de xornada para coidar unha filla menor de idade que padecía unha doenza grave.

cartel

• La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) lanza una campaña informativa y de notificación para la prevención de lesiones causadas por instrumentos cortantes y punzantes, y la protección de los profesionales

.

O 28 de Abril lembramos as traballadoras e traballadores que perderon a saúde e a vida como consecuencia das condicións en que realizaron a súa actividade profesional e para reivindicar fronte a empresas e a poderes públicos unhas condicións de traballo dignas, seguras e saudables.