Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO País Valencià | 2 abril 2025.

Actua

INFERMERIA: llistat destins

    31/03/2025.

    ACTE ÚNIC D'ELECCIÓ TELEMÀTICA

    INFERMER/A INSTITUCIONS SANITÀRIES: 31 de març Si estàs en el procés de triar destinació, en la nostra secció sindical de CCOO t'ajudem!!

    Com funciona?

    Abans que s'inicie el termini d'elecció de destinacions, la Conselleria ha publicat un llistat amb les destinacions a triar per les persones que han aprovat l’OPO 17-18-19e i el concurs de mèrits.Aquest llistat inclou centres sanitaris (hospitals i centres de salut), amb el nombre de places oferides en cadascun.

    Atenció, abans de fer la teua elecció, tin en compte:

    1. Tria un nombre de places igual o superior al teu número de posició en la llista definitiva Les persones en posició de reserva hauran de seleccionar totes les places oferides.
    2. Què necessites per a realitzar l'elecció?Cl@ve permanent o certificat electrònic (assegura't que estiga activa i funcionant correctament).La llista de destinacions ordenada segons la teua preferència. Recorda que és un acte únic i telemàtic.
    3. RECORDA Si no tries places suficients quedaràs fora del procés. No et despistes. Hi ha un termini de 10 dies que comença demà.

    Per a més informació, contacta amb la teua secció sindical. Des de CCOO estem ací per a ajudar-te!

    FACEBOOK

    TWITTER