Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO País Valencià | 24 abril 2024.

TCAI: oferta de places a les persones aprovades

13/01/2021.

La Conselleria de Sanitat informa que hui, 13 de gener de 2021, ha publicat en la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (www.san.gva.es; recursos humans; oposicions i trasllats; concurs oposició; OPE_2016_TÉCNIC/A EN CURES AUXILIARS D’INFERMERIA (pàgina 5)) la Resolució de 12 de gener de 2021 de la directora general de Recursos Humans, per la qual s'ofereixen places a les persones aspirants aprovades en el concurs oposició pel torn lliure per a la provisió de vacants de la categoria tècnic o tècnica en cures auxiliars d'infermeria d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

Així mateix també han publicat en la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (www.san.gva.es; recursos humans; oposicions i trasllats; concurs oposició; OPE_2016_TÉCNIC/A EN CURES AUXILIARS D’INFERMERIA PROMOCIÓ INTERNA (pàgina 5)) la Resolució de 12 de gener de 2021 de la directora general de Recursos Humans, per la qual s'ofereixen places a les persones aspirants aprovades en el concurs oposició pel torn de promoció interna per a la provisió de vacants de la categoria tècnic o tècnica en cures auxiliars d'infermeria d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública

En ambdues s'atorga un termini de 20 dies hàbils, a partir del dia 1 de febrer de 2021, donada la situació actual d'emergència de salut pública ocasionada pel Covid-19, i a fi de garantir l'adequat funcionament dels serveis sanitaris, perquè els aspirants que figuren en els annexos I de cada resolució presenten la documentació requerida en aquestes.