Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO Galicia | 29 marzo 2024.

Tu formación, nuestro compromiso

Tras la enorme aceptación que ha tenido el plan 3X2 en el año 2021 FYSA, consultora de Formación de la Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), amplía la oferta para el año 2022. De este modo, la oferta será para toda la afiliación a CCOO, independientemente de la federación a la que estés afiliado. Como novedades, no se exigirá el año de antigüedad y la oferta será por una sola vez al año.

40 ANIVERSARIO DE LA FSS-CCOO

Las 115.000 personas afiliadas a la Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) y que tengan un mínimo de un año de antigüedad en la Organización o lo cumplan a lo largo de 2021, podrán adquirir un paquete de 3 cursos de libre elección entre todos los del catálogo de FYSA, al precio de 2, con motivo de la celebración del 40 aniversario de la FSS-CCOO en 2021.

FYSA amplía su catálogo en teleformación y ofrece 19 nuevos cursos para el personal no sanitario y 34 para el sanitario

• La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) y FYSA incorporan 13 cursos más y ofertan, con ediciones quincenales a partir del 10 de noviembre, un total de 53 cursos nuevos en modalidad de teleformación dirigidos a todo el personal.

Cursos Gratuitos 2020

• (privado, concertado, empresas públicas, fundaciones), desempleados/as y personas afectadas por ERE o ERTE de otros sectores
  • ¡Más de 14.000 PLAZAS!

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), a través de su consultora FYSA y, con la colaboración del grupo Vértice, ofrece al personal de la sanidad privada, concertada, empresas públicas sanitarias, fundaciones sanitarias, residencias privadas de personas mayores y del servicio de ayuda a domicilio, oficinas de farmacia, centros de investigación biomédica, centros de acción e intervención social, desempleados/as y personas afectadas por un expediente de regulación de empleo (ERE o ERTE) de cualquier sector de actividad, una amplia oferta de 53 cursos a realizar de manera gratuita.

Cursos FYSA

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), a través de FYSA y, con la colaboración del grupo Vértice, ofrece a los trabajadores y las trabajadoras de la sanidad privada, concertada, empresas públicas sanitarias, fundaciones sanitarias, residencias privadas de personas mayores y del servicio de ayuda a domicilio, oficinas de farmacia, centros de investigación biomédica, centros de acción e intervención social y personas en situación de desempleo, una amplia oferta de 53 cursos a realizar de manera gratuita.

De esq. a der., Emilia Lamas, Antonio Cabrera e Ramón Sarmiento

• O secretario xeral de CCOO de Galicia afirma que o emprego público na sanidade ten que volver estar «estreitamente ligado» á estabilidade e á calidade

A Federación de Sanidade de Comisións Obreiras pide adecuar a clasificación profesional ao nivel de formación. É a principal reivindicación do sindicato nunha xornada que ten lugar hoxe en Santiago para, precisamente, orientar os profesionais neste sentido. O secretario xeral de CCOO de Galicia, Ramón Sarmiento, coida que a prestación dun servizo básico como é a sanidade «non pode descansar sistematicamente no compromiso vocacional dos seus profesionais».

PROGRAMA XORNADAS

CCOO organiza a xornada "CUALIFICACIÓN PROFESIONAL VS. CLASIFICACIÓN PROFESIONAL; CHEGOU A HORA", dirixida ao persoal técnico superior, persoal técnico de grao medio e agrupacións profesionais. A inscrición nas mesmas é gratuita. Podedes inscribirvos nas seccións sindicais de CCOO ata o 11 de xaneiro. O aforo é limitado, por orde de inscrición.

Rueda de prensa

Trátase dun proxecto innovador que, tal e como explicou hoxe en rolda de prensa o secretario xeral da Federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), Antonio Cabrera, nace coa intención de estenderse a todos os colectivos profesionais sanitarios. Un espazo de colaboración profesional con todas as vantaxes das novas tecnoloxías, que terá lugar do 10 ao 21 de xuño de 2013

Publicada en DOG a Resolución do 12 de novembro de 2012, da Dirección Xeral de Formación e Colocación, pola que se realiza a convocatoria pública do procedemento de recoñecemento das competencias profesionais adquiridas a través da experiencia laboral, na Comunidade Autónoma de Galicia, en determinadas unidades de competencia do Catálogo nacional de cualificacións profesionais.

A Federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO(FSS-CCOO) informa que dende o 1 de novembro ábrese o prazo para a inscrición aos cursos gratuítos 2012 dirixidos a profesionais do ámbito sanitario e sociosanitario privado , oficinas de farmacia e dependencia e/ou axuda a domicilio.

A Federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) inicia un ambicioso proxecto: a organización de congresos científicos virtuais; encontros organizados por profesionais para profesionais. O obxectivo é proporcionar un espazo de encontro para a actualización de coñecementos, debater sobre aspectos concretos da profesión e mostrar traballos científicos ou experiencias. Por iso, a FSS-CCOO quere contar contigo e anima a todos os profesionais a que participen no seu deseño, a través dunha enquisa anónima.

A FSS-CCOO comeza un proxecto ambicioso, que consiste na organización de congresos científicos virtuais para a súa afiliación. Trátase de encontros organizados por profesionais para profesionais. O obxectivo é proporcionar un espazo de encontro para a actualización de coñecementos, debater sobre aspectos concretos da profesión e mostrar traballos científicos ou experiencias.

.

A Federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) foi informada por parte do Ministerio de Educación de que a proba obxectiva do acceso excepcional á especialidade de Enfermaría Xeriátrica se vai celebrar no último trimestre de 2012.