Fachada Instituto de Salud Carlos III

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), aunque haya salido con retraso, valora de forma positiva que se haya publicado el informe del Instituto Carlos III y se saquen a la luz pública los datos que reflejan claramente las condiciones tan inseguras en las que han trabajado y siguen trabajando las y los profesionales sanitarios en la crisis de la pandemia.

Imaxe dunha concentración

Tribunal Superior de Xustiza de Galicia dálle a razón a CCOO e declara o dereito dos traballadores e traballadoras das residencias privadas da terceira idade a desfrutaren de maneira real e efectiva, diferenciada e independentemente, dos descansos semanal (día e medio ininterrumpidos) e diario (doce horas), sen que de ningún xeito poidan solaparse. Isto é, milleiros de traballadores e traballadoras ven recoñecido xudicialmente o dereito a un descanso mínimo de 48 horas continuadas. A mesma sentenza recoñece o dereito a que os festivos traballados, caso non sexan retribuídos economicamente, sexan compensados con 1,3 xornadas laborais de descanso no suposto de acumulación coas vacacións anuais ou no caso de desfrute independente ou acumulado inferior aos 12 días festivos. CCOO leva anos batallando polo cumprimento íntegro do artigo 38 do convenio colectivo das residencias privadas da terceira idade de Galicia e agora ve como o alto tribunal galego lle dá a razón.

• O sindicato pide tamén a revisión do protocolo de derivación e ingreso de residentes na unidade de hospitalización Porta do Camiño

Cursos FYSA

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), a través de FYSA y, con la colaboración del grupo Vértice, ofrece a los trabajadores y las trabajadoras de la sanidad privada, concertada, empresas públicas sanitarias, fundaciones sanitarias, residencias privadas de personas mayores y del servicio de ayuda a domicilio, oficinas de farmacia, centros de investigación biomédica, centros de acción e intervención social y personas en situación de desempleo, una amplia oferta de 53 cursos a realizar de manera gratuita.

De esq. a der., Alfonso García, Roi Fernández, Irene Álvarez e Pedro R. Valdés

• O sindicato pon o foco sobre as condicións laborais, que causan un aumento no consumo de fármacos para tratar a dor e outros trastornos

Comisións Obreiras (CCOO) pide modificacións na organización do traballo, pero tamén na dotación e a arquitectura, para mellorar a saúde das traballadoras das residencias de persoas maiores. O sindicato celebra hoxe en Santiago de Compostela unha xornada que pon o foco sobre as condicións laborais que padece o persoal destes centros, orixe de numerosas patoloxías que se tratan cun consumo de fármacos cada vez maior.

• CCOO obtivo os 9 delegados que se elixían nestas eleccións

CCOO denuncia incumprimentos laborais no servizo de cociña da residencia Divina Pastora

• Esta mesma semana, o sindicato porá os feitos en coñecemento da Inspección de Traballo

A Federación de Sanidade de CCOO de Galicia denuncia os incumprimentos laborais no servizo de cociña da residencia Divina Pastora de Vilagarcía de Arousa. O persoal está a vivir unha situación «límite» que motivou que a pasada semana houbese unha reunión co alcalde para o informar da problemática e pedirlle que a trasladase tanto á dirección da residencia como ao seu padroado. Así mesmo, o sindicato presentará esta mesma semana unha denuncia na Inspección de Traballo.

De esq. a der., Javier González, Yolanda Díaz, Antonio Cabrera, Luz Fernández e Eva Solla

• Representantes do sindicato tiveron hoxe unha xuntanza co Grupo Común da Esquerda e Galicia en Común na que tamén se falou da atencion á dependencia e do financiamento do sistema sanitario

Comisións Obreiras (CCOO) insta a que se forme «canto antes» un novo Goberno no Estado para cubrir as necesidades do sistema sanitario público. Representantes do sindicato tiveron hoxe en Santiago de Compostela unha xuntanza co Grupo Común da Esquerda e Galicia en Común, encontro no que tamén se falou da atención ás persoas dependentes e do financiamento do sistema sanitario.

Fotografía de arquivo dunha protesta sindical fronte á residencia de SAR Quavitae en Santiago

• O alto tribunal clarifica o xeito en que han gozar os períodos de descanso; CCOO levará «con urxencia» este asunto perante a comisión paritaria do convenio de residencias da terceira idade

O Tribunal Supremo (TS) dálle a razón a Comisións Obreiras (CCOO) nun litixio contra o grupo DomusVi ?antes Geriatros? que beneficiará a milleiros de traballadoras e traballadores de residencias privadas da terceira idade en Galicia. Con esta sentenza, a sala do Social asume os argumentos do sindicato e clarifica o xeito en que se han gozar os períodos de descanso no convenio do ámbito.

Cartel Certificado de Profesionalidad en Dependencia

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), a través de FYSA (Formación y Sanidad), pone en marcha un curso para obtener el certificado de profesionalidad en atención sociosanitaria a personas dependientes en instituciones sociales. Este curso, que comienza el 5 de marzo de 2018 y finaliza el 31 de octubre de 2018, está subvencionado en su totalidad por el Servicio Público de Empleo Estatal; una formación oficial gratuita que se impartirá en modalidad de teleformación

Cartel

Hoy, 31 de octubre de 2014, se abre el plazo para la inscripción a los cursos gratuitos 2014-2015 dirigidos a profesionales del ámbito sanitario y sociosanitario privado y concertado, Oficinas de Farmacia, Dependencia, Ayuda a Domicilio y Funerarias

Cartel

¡Estás a tiempo! Debido al interés que ha despertado entre la afiliación de CCOO, en el Sector de la Dependencia y la Ayuda a Domicilio, la impartición de formación para obtener los certificados de profesionalidad de ?Atención sociosanitaria a personas en instituciones sociales? y de ?Atención sociosanitaria a personas en el domicilio?, la Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) ha decidido PRORROGAR, sin una fecha límite, el período de aceptación de preinscripciones. Recuerda que se trata de una formación impartida en la modalidad de teleformación y al precio más competitivo del mercado, sólo 400 euros

banner

• La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) de Galicia informa que está abierta la inscripción a los cursos gratuitos 2013 dirigidos a profesionales del ámbito sanitario y sociosanitario privado y concertado, oficinas de farmacia, dependencia y/o ayuda a domicilio

A Federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO(FSS-CCOO) informa que dende o 1 de novembro ábrese o prazo para a inscrición aos cursos gratuítos 2012 dirixidos a profesionais do ámbito sanitario e sociosanitario privado , oficinas de farmacia e dependencia e/ou axuda a domicilio.