Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO Galicia | 19 marzo 2024.

Un estudio de CCOO revela que el 70% de las y los técnicos superiores sanitarios considera que su nivel de cualificación profesional no está acorde con su titulación

Tan sólo el 30,9% de las y los técnicos superiores sanitarios estima que su nivel de cualificación profesional está acorde con su titulación académica, y el 90,6% cree necesario que, por sus capacidades, la formación reglada debería ser un Grado universitario. Así se desprende del estudio elaborado por la Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), tras realizar y analizar alrededor de 1.500 encuestas realizadas en centros públicos del Sistema Nacional de Salud (SNS). Esta es una de las principales reivindicaciones del informe, que recoge además de las conclusiones obtenidas con las encuestas, propuestas sindicales encaminadas a paliar las necesidades de este colectivo.

Aprobación Ley de la Ciencia en el Congreso de los Diputados.

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) valora positivamente que el Congreso de los Diputados rechazase ayer, 25 de agosto de 2022, la enmienda 76 a la Ley de la Ciencia que perpetuaba la temporalidad del personal de investigación.

concentracións ärea pública

• O próximo 10 de novembro, delegadas e delegados de CCOO, primeiro sindicato das Administracións públicas, manifestaranse coa finalidade de facer presión para que o Goberno central recupere a senda da negociación.

Santiago de Compostela

A Federación de Sanidade de CCOO iniciou hai meses unha campaña reivindicativa para que o Goberno do Estado revise o sistema de cualificacións e clasificación profesional no ámbito

Momento de la reunión

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO de Galicia (FSS-CCOO-Galicia) y la Plataforma Gallega de Técnicos Sanitarios C1 acuerdan emprender movilizaciones ante la desidia de las diferentes administraciones públicas a la hora de desarrollar la clasificación profesional y adecuar las cualificaciones al actual nivel de competencias de los trabajadores y trabajadoras. Una situación que genera una gran frustración de nuestros profesionales, que son el motor de la Sanidad pública y que no gozan del reconocimiento profesional por parte de las diferentes Administraciones.

Conferencia de prensa dos comités de folga. Primeira pola esquerda, Emilia Lamas, de CCOO

• O venres terá lugar en Santiago de Compostela unha asemblea do persoal para decidir os próximos pasos

Membros do comité de folga dos puntos de atención continuada (PAC) de Galicia compareceron hoxe perante os medios de comunicación para enviarlle unha mensaxe ao Sergas: «continuamos en folga». Tras a ruptura das negociacións, o persoal decidirá en asemblea o venres, 1 de marzo, os próximos pasos que darán.

CCOO lembra que aínda quedan cuestións pendentes de conseguir

• O sindicato insiste en que non apoiará ningunha proposta que non reciba o visto e prace do persoal

A Federación de Sanidade de CCOO de Galicia esixe «respecto» para o persoal dos puntos de atención continuada (PAC), que o pasado luns, «en votación libre e secreta», decidiu continuar as mobilizacións. Para Comisións, o colectivo «falou alto e claro», polo que cómpre «manter a loita» e defender os once puntos da plataforma reivindicativa.

foto da proposta

A FSS-CCOO de Galicia informa que o pasado venres, día 11, constituíse na sede da Confederación de Empresarios da Coruña a Mesa Negociadora do Convenio de "Establecementos sanitarios de hospitalización, asistencia, consulta y laboratorios de análeses clínicos" da provincia de A Coruña. No ámbito deste convenio provincial o número de empresas afectadas é de 50, correspondendo a un total de 4000 traballadores, 2500 mulleres e 1500 homes. A FSS-CCCOO de Galicia dá a coñecer un amplo número de medidas e propostas con vistas a mellorar as condicións laborais dos traballadores/as da sanidade privada da Provincia da Coruña.

Concentración o sábado 30 de novembro en Madrid

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) mantiene su determinación histórica de dar una respuesta global al marco de las cualificaciones y clasificación profesional que se corresponda con los avances producidos en el sector sanitario. Una propuesta a futuro que dé respuesta a todos los colectivos que integran el Sistema Nacional de Salud (SNS).

CCOO rexeita a proposta do Sergas

• A Federación de Sanidade do sindicato sostén que este modelo non garante a estabilidade do persoal

A Federación de Sanidade de CCOO de Galicia non asinará o acordo para o novo nomeamento de continuidade para médicos de familia e pediatras. O sindicato afirma que o sistema non garante a estabilidade do persoal. Ademais, sostén que abre a porta, de xeito encuberto, a un novo modelo de atención primaria.

CCOO defende unha carreira para todas e para todos

• O sindicato afirma que discrimina a metade do persoal e agarda que o alto tribunal «permita facer xustiza»

O Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) admitiu a trámite a demanda da Federación de Sanidade de CCOO sobre a carreira profesional do Sergas, asinada por CIG, CEMS, CSI-F e SATSE. CCOO decidiu recorrer á Xustiza porque ese pacto só beneficiará a pouco máis da metade dos traballadores e traballadoras, pois exclúe parte do persoal fixo e todo o eventual.

SERGAS

• CCOO cualifica de «insuficiente» a oferta pública de emprego
  • O sindicato critica que non se convoquen prazas de certas categorías e atribúeo á pretensión da Consellaría de privatizar os servizos a que pertencen

A Federación de Sanidade de Comisións Obreiras de Galicia cualifica de «insuficiente» a oferta pública de emprego (OPE) presentada este venres polo Sergas na mesa sectorial. O sindicato critica que non se convoquen prazas en certas categorías, como lavandaría ou mantemento, que levan unha década sen OPE ningunha. CCOO atribúe este feito á pretensión da Consellaría de privatizar os servizos a que pertencen e seguirá a reivindicar que as prazas que agora non se convoquen si formen parte da vindeira oferta pública de emprego. Desde CCOO-Sanidade lembran que a actual oferta pública de emprego é consecuencia da OPE excepcional solicitada, negociada e pactada por CCOO no ámbito do Estado, co obxectivo de regular centos de contratos en fraude de lei.