Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO Galicia | 4 mayo 2024.

O primeiro exame da proba ECOE, previsto para o próximo 3 de decembro

Sanidade fixo públicas as datas previstas para a avaliación de competencias da proba ECOE, que se desenvolverá nas cidades de Madrid, Barcelona e Sevilla. A web ministerial aclara que a convocatoria oficial da devandita proba se anunciará o próximo luns 28 de novembro, coas datas, horas e lugares de celebración

23/11/2011.

O Ministerio de Sanidade, Política Social e Igualdade (MSPI) anunciou, a través do seu web, que os próximos días 3, 4, 5, 6, 9,10, 17 e 18 de decembro levará a cabo a proba ECOE nas cidades de Madrid, Barcelona e Sevilla. Non obstante, o MSPI fará público o próximo luns, día 28 de novembro, as datas e horas exactas de celebración da devandita proba e remitirá esta información, a través de correo postal, a todos os aspirantes.
    Así mesmo, a Federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) anunciará nesta web toda a información que sexa de interese para os aspirantes á devandita proba.

O formato deste exame, de carácter eminentemente práctico e cunha duración aproximada de sete horas, está orientado á avaliación dos coñecementos, habilidades e aptitudes propios da especialidade de Medicina Familiar e Comunitaria. Dentro das probas que integran o devandito exame poden atoparse, segundo publica o MSPI:

-Entrevista con paciente simulado e estandarizado.

-Avaliación de coñecementos e habilidades mediante preguntas con resposta
    de elección múltiple.

-Valoración de habilidades clínicas mediante aparatos simuladores.

-Proba de razoamento clínico.

-Casos clínicos avaliados mediante preguntas con resposta curta.

A través da proba ECOE preténdese avaliar seis competencias:

As habilidades clínicas básicas, habilidades comunicativas,habilidades técnicas,xestión do plan diagnótico, terapeutico e de seguimento ;abordaxe familiar e comunitaria;e actividades preventivas.

O Ministerio recorda a todos os aspirantes que deberán asistir á proba provistos do DNI (documento nacional de identidade), bata branca,fonendoscopio e bolígrafo azul.