Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO Galicia | 2 mayo 2024.

No BOE publicanse as competencias profesionais de novas cualificacións

No Boletín Oficial do Estado (BOE) publicase un real decreto que define as competencias profesionais dunha nova cualificación que deben poseer os seguientes postos de traballo: teleoperador, xestor e coordinador de demanda de emerxencias; teleoperador xestor e coordinador de recursos en demanda de emerxencias; operador de centros de coordinación de urxencias e emerxencias; e teleoperador de central receptora de alarmas

08/11/2011.

O Ministerio da Presidencia, a través do Boletín Oficial do Estado (BOE), publica o Real Decreto 1553/2011, do 31 de outubro, polo que se complementa o Catálogo Nacional de Cualificacións Profesionais, mediante o establecemento de determinadas cualificacións profesionais das familias profesionais de Seguridade e Medio Ambente; Transporte e Mantemento de Vehículos, e Textil, Confección e Piel.

Este real decreto define, concretamente para o sector sanitario e sociosanitario, as competencias profesionais dos teleoperadores xestores e coordinadores de demanda de emerxencias; dos teleoperadores xestores e coordinadores de recursos en demanda de emerxencias; dos operadores de centros de coordinación de urxencias e emerxencias; e dos teleoperadores de central receptora de alarmas.

No enlace adxunto a esta noticia pódese consultar dichas competencias profesionais, concretamente, nas páxinas 44 a 77 do citado real decreto.