Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO Galicia | 30 abril 2024.

A FSS-CCOO rexeita a decisión do Consello de Ministros que asigna o nivel 3 e non o 4 ós Técnicos Superiores Sanitarios

O Consello de Ministros aprobóu de forma unilateral, o pasado día 24 de xuño, a asignación do nivel 3 a cinco cualificaciones profesionais da familia de Sanidade, todas elas pertenecentes a categoría profesional de Técnicos Superiores Sanitarios, que a exclue do ámbito universitario, e non contempla o nivel 4 que defende a Federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) para este colectivo

29/06/2011.

Con esta decisión, que non foi consultada nen negociada coas organizaciones sindicais, o Ministerio de Sanidade, Política Social e Igualdade (MSPSI) dalle as costas ás xustas reivindicacions dos profesionais do sector, e supon unha nova agresión para este colectivo. A Federación de Sanidade e Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) leva dende o ano 2005 reivindicando o nivel 4 para as cualificacións profesionais dos Técnicos Superiores Sanitarios, e así o defendeu ante o Consello Xeneral da Formación Profesional, o Foro Marco para o Diálogo Social, o propio MSPSI, amais nas diferentes manifestacions que convocou nos últimos años. O Sistema Nacional de Saude ten a necesidade de actualizar os currículos formativos de todos os sus profesionais, pero debería realizar esta tarefa acorde coa atención sanitaria que demanda a sociedade do século XXI, respectando o acordo previo coas organizacións sindicais ás que os traballadores e traballadoras do sector lles outorgaron a súa confianza..

A FSS-CCOO subliña que "continuará reivindicando" que as cualificaciones profesionais reflexen "fielmente" as actividades profesionaies que na actualidade desenvolven estes profesionais, e que o seu nivel de clasificación se encontre en consonancia con elas. O responsable da Negociación Colectiva de la FSS-CCOO, Luis Álvarez, afirma: "imos demandar tanto o Ministerio de Sanidade, Política Social e Igualdade, como o de Educación, a revisión de todas as cualificacions profesionais da familia sanitaria publicadas no BOE, e esiximos como o ámbito adecuado para sua negociación é a futura mesa sectorial estatal de Sanidade".