Momento de la reunión

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO de Galicia (FSS-CCOO-Galicia) y la Plataforma Gallega de Técnicos Sanitarios C1 acuerdan emprender movilizaciones ante la desidia de las diferentes administraciones públicas a la hora de desarrollar la clasificación profesional y adecuar las cualificaciones al actual nivel de competencias de los trabajadores y trabajadoras. Una situación que genera una gran frustración de nuestros profesionales, que son el motor de la Sanidad pública y que no gozan del reconocimiento profesional por parte de las diferentes Administraciones.

Cartel Cualificaciones y Clasificación Profesional en el Sector Sanitario.

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) mantiene su determinación histórica de dar una respuesta global al marco de las cualificaciones y clasificación profesional que se corresponda con los avances producidos en el sector sanitario. Por ello, la FSS-CCOO pone en marcha una campaña informativa y convoca movilizaciones en el sector para exigir una propuesta a futuro que dé respuesta a todos los colectivos que integran el Sistema Nacional de Salud (FSS-CCOO).

De esq. a der., Javier González, Yolanda Díaz, Antonio Cabrera, Luz Fernández e Eva Solla

• Representantes do sindicato tiveron hoxe unha xuntanza co Grupo Común da Esquerda e Galicia en Común na que tamén se falou da atencion á dependencia e do financiamento do sistema sanitario

Comisións Obreiras (CCOO) insta a que se forme «canto antes» un novo Goberno no Estado para cubrir as necesidades do sistema sanitario público. Representantes do sindicato tiveron hoxe en Santiago de Compostela unha xuntanza co Grupo Común da Esquerda e Galicia en Común, encontro no que tamén se falou da atención ás persoas dependentes e do financiamento do sistema sanitario.

O sector da lousa é o máis importante en Valdeorras | Foto: lppicture (Pixabay)

• Isto permitiría que os doentes accedesen ao servizo sen necesidade de percorrer máis de cen quilómetros ata o Hospital de Ourense

O mércores 17 de xullo, representantes de Comisións Obreiras reuníronse co director xeral de Asistencia Sanitaria da Xunta de Galicia, Jorge Aboal Viñas, para solicitar unha área de pneumoloxía no Hospital Comarcal de Valdeorras. Tamén lle entregaron un dosier sobre os casos de silicose detectados nos últimos anos, así como un informe do Instituto Nacional da Silicose.

Tras máis de 200 días de folga, o Sergas vese obrigado a rectificar

• Tras máis de 200 días de folga, o Sergas vese obrigado a rectificar e asumir boa parte das reivindicacións do persoal; porén, CCOO non renuncia a que se aplique axeitadamente o pacto de 2008

O mércores 17 de xullo, tras un longo conflito de máis dun ano e unha folga que durou máis de 200 días, chegouse a un acordo para desconvocar os paros e mobilizacións do persoal dos puntos de atención continuada (PAC) de Galicia. A Federación de Sanidade de CCOO salienta que o pacto é «froito da firmeza» dos traballadores e das traballadoras, que por dúas veces rexeitaron as propostas do Sergas.

A Sección Sindical de CCOO de Sanidade da EOXI de Ourense, Verín e O Barco da traslado da situación a Inspección de Traballo, alertando do risco existente tanto para pacientes como para traballadores a causa de deficiencias no espazo da unidade de coidados intensivos coronarios.

Categorías profesionais como a de hixienista dental están por baixo do SMI

• Comisións, sindicato maioritario, tomou a decisión para actualizar as táboas salariais xa que as empresas se resistían facelo, malia que en moitos casos están por baixo do salario mínimo

Comisións Obreiras (CCOO), sindicato maioritario da sanidade privada na provincia de Lugo, denunciou o convenio provincial para introducir melloras sociais e desterrar os «soldos de miseria» que aínda recollen as táboas salariais vixentes. A organización sindical tomou a decisión ante a «resistencia» de moitas empresas a actualizar os salarios, malia que en moitas categorías se sitúan por baixo do salario mínimo interprofesional (SMI) vixente.

CCOO considera que se trata dun contrato «de escravitude» | Foto: suyizailushang (Pixabay)

A Federación de Sanidade de CCOO de Galicia rexeita o novo contrato de continuidade para o persoal de enfermaría do Sergas, asinado cos sindicatos SATSE, UGT, CSI-F e CEMS-O'Mega aproveitando a comisión de seguimento do acordo de continuidade de persoal médico.

No verán aumenta a presión asistencial nos concellos costeiros ou por onde pasa o Camiño de Santiago

• As localidades costeiras e os concellos atravesados polo Camiño de Santiago ven duplicada a poboación durante o período estival

A Federación de Sanidade de CCOO esíxelle ao Sergas a cobertura das ausencias en atención primaria na área de Santiago-Barbanza, dado o incremento das necesidades asistenciais nesta época do ano. Segundo o sindicato, as localidades costeiras e os concellos atravesados polo Camiño de Santiago ven duplicada a súa poboación durante o período estival, situación especialmente notable en Muros, Noia, Porto do Son, Ribeira, A Pobra do Caramiñal, Boiro, Rianxo, Melide ou Arzúa.

A Nova secretaria xeral, Emilia Lamas co secretario xeral saínte, Angel Cameselle

Deste xeito prodúcese o relevo na secretaría xeral do sindicato na que se despediu o ata agora secretario xeral Angel Cameselle

CCOO nas eleccións sindicais do SERGAS

• Onte 23 de maio tiveron lugar as eleccións sindicais no Servizo Galego de Saúde (SERGAS) ás que estaban chamadas a votar 39.445 persoas

• HOXE 23 DE ABRIL PUBLÍCASE NO DOG A RESOLUCIÓN QUE ABRE O PRAZO DE INSCRICIÓN NAS LISTAS DE CONTRATACIÓN DE FEAS

RESOLUCIÓN do 20 de marzo de 2019, da Dirección Xeral de Recursos Humanos, pola que se inicia o prazo para a inscrición de aspirantes nas listas para a formalización de nomeamentos estatutarios temporais de persoal licenciado sanitario de atención hospitalaria no ámbito do Sistema público de saúde de Galicia.