Pancarta de CCOO

• A manifestación foi convocada por SOS Sanidade Pública, plataforma da que forma parte CCOO
  • Contra a deterioración da atención primaria e o desmantelamento e peche de servizos nos hospitais públicos
  • Críticas á dirección da CRTVG pola «manipulación» no tocante á información sanitaria e apoio ao colectivo Defende a Galega

Milleiros de persoas participaron o domingo na manifestación nacional convocada por SOS Sanidade Pública, plataforma da que forma parte CCOO. A marcha partiu da Alameda de Santiago de Compostela e percorreu varias rúas da cidade ata rematar nunha ateigada praza da Quintana, onde se leu un manifesto, cuxas mensaxes principais clamaron contra a deterioración da atención primaria e o desmantelamento e peche de servizos nos hospitais públicos.

Manifestación o vindeiro 9 de febreiro (domingo) en Santiago de Compostela

• SOS Sanidade Pública rexeita a deterioración da atención primaria e o desmantelamento e peche de servizos nos hospitais públicos.

A plataforma SOS Sanidade Pública, da que forma parte CCOO, convoca manifestación nacional para o vindeiro 9 de febreiro (domingo). A marcha partirá ás 12 horas da Alameda de Santiago de Compostela e percorrerá varias rúas da capital para rexeitar a deterioración da atención primaria e o desmantelamento e peche de servizos nos hospitais públicos.

Desde la federación de sanidad y sectores sociosanitarios animamos a todas las personas afiliadas menores de 31 años a que se inscriban para participar en el proceso de debate sobre temas que creemos que son de importancia para la juventud tanto en el sindicato como en la sociedad.

• O sindicato obtivo 6 delegados nas eleccións sindicais celebradas onte 13 de xaneiro no Centro Oncolóxico de Galicia

Imaxe das delegadas e delegados de CCOO

• O sindicato obtivo 7 delegados nas eleccións sindicais celebradas onte 16 de decembro en VITAS FÁTIMA Vigo-Pontevedra

Imaxe da rolda de prensa. De esq. a der. Luz Fernández, Angel Cameselle, Emilia Lamas e Lidia de la Iglesia

• O Tribunal Superior de Xustiza de Galicia deulle a razón ao sindicato e considera que a carreira forma parte das condicións de traballo, polo que non pode haber discriminación ningunha

Cursos FYSA

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), a través de FYSA y, con la colaboración del grupo Vértice, ofrece a los trabajadores y las trabajadoras de la sanidad privada, concertada, empresas públicas sanitarias, fundaciones sanitarias, residencias privadas de personas mayores y del servicio de ayuda a domicilio, oficinas de farmacia, centros de investigación biomédica, centros de acción e intervención social y personas en situación de desempleo, una amplia oferta de 53 cursos a realizar de manera gratuita.

Movilización frente al Ministerio de Sanidad

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) ha convocado hoy, sábado 30 de noviembre, una gran movilización frente a las puertas del Ministerio de Sanidad para exigir el aumento de nivel y salario de los y las profesionales del Sistema Nacional de Salud (SNS); una propuesta a futuro que dé respuesta a todos los colectivos que integran el Sistema. Una llamada a la que han acudido más de tres mil personas para movilizarse bajo un mismo lema ‘Cualificaciones y clasificación profesional. Por una respuesta global. Reconocimiento Profesional. Mejora Salarial’.

De esq. a der., Alfonso García, Roi Fernández, Irene Álvarez e Pedro R. Valdés

• O sindicato pon o foco sobre as condicións laborais, que causan un aumento no consumo de fármacos para tratar a dor e outros trastornos

Comisións Obreiras (CCOO) pide modificacións na organización do traballo, pero tamén na dotación e a arquitectura, para mellorar a saúde das traballadoras das residencias de persoas maiores. O sindicato celebra hoxe en Santiago de Compostela unha xornada que pon o foco sobre as condicións laborais que padece o persoal destes centros, orixe de numerosas patoloxías que se tratan cun consumo de fármacos cada vez maior.

Intervención del responsable de Formación de la FSS-CCOO, Carles Diéguez

• CCOO organiza esta Jornada para os sus delegados como antesala de la movilización del 30N en Madrid
  • El responsable de Formación de la FSS-CCOO, Carles Diéguez abordó la propuesta de la FSS-CCOO sobre cualificaciones y clasificación en el sector sanitario

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) llama a los más de medio millón de profesionales del Sistema Nacional de Salud (SNS) a concentrarse este sábado, 30 de Noviembre, ante el Ministerio de Sanidad en Madrid para exigir una respuesta global al marco de las cualificaciones y clasificación profesional que se corresponda con los avances producidos en el sector sanitario.

CCOO defende o traballo realizado polos PAC e esixe a súa continuidade

• A Federación de Sanidade de CCOO critica que tivesen a traballar durante meses a sindicatos e outras organizacións en quince comisións técnicas, mentres un grupo de «expertos» traballaba en segredo
  • CCOO insta Consellaría a desmentir a proposta do seu grupo de expertos, que avoga por integrar o servizo dos PAC na atención primaria

A Federación de Sanidade de CCOO de Galicia denuncia a «falta de transparencia» e o «secretismo» do documento presentado pola Consellaría co suposto obxectivo de mellorar a atención primaria. Para CCOO, «non é de recibo» que os sindicatos, colexios profesionais e sociedades científicas estivesen a traballar de xeito altruísta desde o verán en quince comisións técnicas para chegar a unha diagnose da situación, ao tempo que un grupo de «expertos» traballaba en segredo no texto coñecido onte.

Santiago de Compostela

A Federación de Sanidade de CCOO iniciou hai meses unha campaña reivindicativa para que o Goberno do Estado revise o sistema de cualificacións e clasificación profesional no ámbito

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) ha diseñado un plan integral sobre la Atención Primaria del Sistema Nacional de Salud (SNS) que contempla propuestas concretas de cara a mejorar su financiación situándola en el 25%; la igualdad absoluta entre las plantillas de Medicina y Enfermería Familiar; la adecuada dotación de personal de otras categorías como Fisioterapia, Matrona, Odontología, etc; la estabilización de plazas con ofertas de empleo público con una periodicidad de dos años para todas las categorías y periodicidad de los concursos de traslado y movilidad interna de no más de dos años; mejoras organizativas y de gestión; definición e incentivación de puestos de difícil cobertura; mejora de las condiciones laborales, entre otras medidas.