19.02.2019

Bases da carreira profesional no ámbito do Servizo Galego de Saúde

ORDE do 20 de xullo de 2018 pola que se publica o Acordo sobre as bases da carreira profesional no ámbito do Servizo Galego de Saúde e entidades adscritas a esta consellería e ao dito organismo.

04.02.2019

Bases do nomeamento estatutario eventual de continuidade para médicos de familia e pediatras

RESOLUCIÓN do 24 de xaneiro de 2019, da Dirección Xeral de Recursos Humanos, pola que se dispón a publicación das bases do nomeamento estatutario eventual de continuidade.

18.12.2018

PACTO CONTRATACIÓNS FEA

RESOLUCIÓN do 11 de decembro de 2018, da Dirección Xeral de Recursos Humanos, pola que se publica o pacto subscrito pola Administración sanitaria coas organizacións sindicais CIG, CESM-O´MEGA, CC.OO., UGT e CSIF sobre a selección de persoal estatutario temporal licenciado sanitario de atención hospitalaria.

18.05.2012

Plan de ordenación de Recursos Humanos do persoal do SERGAS

DOG coa publicación do Plan de ordenación de Recursos Humanos do persoal do SERGAS

Novo Pacto contratacións temporais do SERGAS maio 2011

RESOLUCIÓN conxunta do 26 de abril de 2011, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Sanidade e da Xerencia do Servizo Galego de Saúde, pola que se dispón a publicación do pacto subscrito pola Administración sanitaria coas centrais sindicais CC.OO., CEMSATSE, CIG, CSI.F, UGT e USAE, sobre selección de persoal estatutario temporal no ámbito do Servizo Galego de Saúde e entidades públicas adscritas á Consellería de Sanidade.

Acordo de concertación social 2001

Acordo de concertación social 2001 sobre aspectos retributivos e outras condicións de traballo do persoal sanitario non facultativo e non sanitario das institucións sanitarias do Sergas.

Acordo Marco 2008-2011

acordo 2008-2012 para a mellora das condicións de traballo e retributivas do persoal estatutario do Servizo Galego de Saúde.

Ver documento

Acordos da comisión central do pacto de contratacións

acordos adoptados pola comisión central de seguimento do pacto de selección temporal de persoal estatutario para vinculacións temporais nas institucións sanitarias do Servizo Galego de Saúde (Diario Oficial de Galicia número 104, do 1 de xuño de 2004) na reunión mantida o 3 de maio de 2007

Ver documento

Adaptacións por razóns de saúde e maternidade no SERGAS

Ver documento

ANEXO PLAN DE ESTABILIDADE E PROVISIÓN PACTADO EN MESA SECTORIAL (30.3.17)

Bases mobilidade interna voluntaria

Criterios reitores das bases de mobilidade voluntaria do persoal estatutario fixo, correspondente ás categorías de persoal sanitario diplomado e de formación profesional, e de persoal de xestión e servizos das institucións sanitarias de atención especializada do Servizo Galego de Saúde

Carreira profesional de Xestión e Servizos do SERGAS

Carreira Profesional Diplomados Sanitarios

Carreira Profesional Licenciados Sanitarios

Ver documento

Condicións retributivas, novo modelo AP e gardas

Resolución 27 de maio 2005 , pola que se ordena a publicación do acordo subscrito pola Administración sanitaria e as organizacións sindicais,polo que se regulan as condicións de traballo e retributivas do novo modelo de atención primaria,se crean postos de traballo de médicos de familia e diplomados de enfermaría en puntos de atención continuada e se revisan as contías das gardas para o persoal estatutario do Servizo Galego de Saúde.