Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO País Valencià | 3 mayo 2024.

Licitacions ja de les gestions integrals

• 21 de novembre
  • Palau de la Generalitat
  • 11:30 hores

Davant la falta de resposta de la Conselleria de Serveis socials, Igualtat i Habitatge, CCOO ha convocat una concentració davant el Consell per a demanar que es publiquen ja les licitacions que estan vençudes i que cap administració aplique les pròrrogues forçoses als contractes, per véncer durant l'any vinent.

11/10/2023.
.

El lema de la pancarta serà:

GESTIONS INTEGRALS LICITACIONS JA

NO A LES PRÒRROGUES FORÇOSES

La concentració serà a València, juntament amb la Federació d'Educació de CCOO PV, ja que també representa persones treballadores de gestions integrals en l'àmbit de la diversitat funcional i infància i adolescència. Aquest àmbit té el mateix problema amb les licitacions que en els nostres sectors de majors i centres de dona. També serà conjunta amb la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO PV,  UGT i amb les patronals d'Acció Concertada.

És molt important la màxima assistència de TOTS ELS DELEGATS/ADES que hauran de fer ús del crèdit horari i seria important la presència de treballadores del sector que no estiguen de torn.