Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO País Valencià | 27 abril 2024.

Ofertes d'ocupació

08/07/2021.

Publicada en el BOE, la resolució de 29 de juny de 2021, de la Sotssecretaria, per la qual es convoca concurs específic per a la provisió de llocs de treball en l'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris.

Publicades en el BOP de Castelló, l'aprovació de les bases i la convocatòria per a la constitució d'una borsa de treball de Psicòleg/a - Pedagog/a de l'Ajuntament de Betxí.

Publicada en el BOP de Castelló, la convocatòria del procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball temporal extraordinària d'auxiliar administratiu/iva de l'Ajuntament de Castelló, mitjançant el sistema de concurs.

Publicada en el BOP de Castelló, una nova selecció i borsa d'ocupació de Treballador/a Social especialitzat/a en Valoració de Dependència per falta d'interessats en l'anterior.

Convocatòria procés de selecció en règim de concurrència competitiva d'un lloc de Coordinador/a de la Plataforma d'Intel·ligència Artificial i Big Data per a INCLIVA.

Publicat en el BOP de València, l'edicte de l'Ajuntament de Tavernes de la Valldigna sobre aprovació de les bases específiques per a la selecció de personal funcionari, auxiliar administratiu/iva d'administració general, subgrup C2, per un procés de consolidació o estabilització d'ocupació temporal mitjançant un concurs oposició com a sistema de selecció. Expedient 4-0077/2021.

Publicat en el BOP de València, l'edicte de l'Ajuntament de Tavernes de la Valldigna sobre aprovació de les bases específiques per a la selecció de personal funcionari, treballador/a social (subgrup A2), incloses en l'oferta pública d'ocupació i formació de borsa de treball per procés de consolidació o estabilització de l'ocupació temporal pel procediment de concurs oposició (Exp. 004-0078/2021).

Publicat en el BOP de València, l'edicte de l'Ajuntament de Turís sobre bases i convocatòria per a a constituir una borsa de treball d'auxiliar d'ajuda a domicili.