Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO País Valencià | 29 marzo 2024.

Concentració contra la centralització dels CICU

• La concentració que tindrà lloc el dia 1 d'octubre, en la Conselleria de Sanitat c/Micer Mascó de València, a les 12 h.

CCOO convoca a totes les persones treballadores del Servei d'Emergències Sanitàries, a tots els treballadors i les treballadores de la sanitat pública i a tots els usuaris i les usuàries del sistema públic de salut del País Valencià contra la centralització dels centres d'informació i coordinació d'urgències sanitàries.

28/09/2021.
No a la centralización del SES y el CICU

• Estem en contra de les retallades, la destrucció d'ocupació i la pèrdua de qualitat assistencial.
  • Una vida no es pot mesurar en cost econòmic.
  • Un sol minut pot ser la diferència entre la vida i la mort.

Exigim la retirada immediata del Decret centralitzador de les emergències. Per ser injust, discriminatori i insolidari, tant amb els professionals i les professionals del servei, com amb els usuaris i les usuàries de la sanitat pública.

És un retrocés inacceptable i gravíssim en el desenvolupament del model sanitari públic. És importantíssim que siga multitudinària per la importància per a la salut del conjunt dels ciutadans i per al manteniment dels llocs de treball en totes les províncies. Avui és el CICU, demà pot ser el teu.

Una gran concentració massiva secundada per tots els sindicats i la ciutadania mostrarà el nostre rebuig a la centralització del servei i ens atorgarà la força per a canviar la norma que modifica l'atenció urgent, tan important per a salvar vides.

No et conformes, acudeix a la concentració!