Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO País Valencià | 20 abril 2024.

Reunió de la Comissió de Central de Seguiment de la Productivitat Variable

En la reunió mantinguda en la Conselleria de la Comissió de Seguiment dels Acords de Gestió, CCOO ha proposat que a tot el personal de la Conselleria de Sanitat se li considere realitzat el 100 % dels objectius per al cobrament de la productivitat variable com a conseqüència de la pandèmia, on el personal ha donat el 200 % de tot, a vegades fins la seua vida.

08/03/2021.

També hem demanat un augment de dotació, no sols perquè és poca la quantitat a repartir, sinó perquè hi ha hagut un augment de plantilla puntual que també té dret al cobrament de la productivitat. La Conselleria ens ha fet una proposta que hem d'estudiar perquè suposa que la quantitat de la massa salarial de 2020 no s'abonaria com endarreriments de 2020 i sí se sumaria al total de productivitat per a abonar en la productivitat de 2020.

Des de CCOO continuem considerant que el model actual és poc incentivador i a més està mal retribuït, per la qual cosa és necessari realitzar un nou decret de productivitat.

D'altra banda, hem retret a la Conselleria que l'acord per al cobrament de la productivitat del personal funcionari que exerceix les seues funcions en salut pública seguisca sense tindre el seu Decret publicat, que va ser aprovat pel febrer de 2019.

Hem exigit que s'habilite la fórmula necessària perquè el personal de salut pública cobre enguany, precisament més que mai per la seua impagable tasca, la productivitat variable. La Conselleria està pendent de la imminent publicació i intentarà el cobrament per a aquest personal.