Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO País Valencià | 28 marzo 2024.

PUBLICACIÓ DEL PLA DE FORMACIÓ CONTINUADA DE L'EVES

04/02/2021.

Amb data 4 de febrer de 2021 ha eixit publicada la Resolució de 28 de gener de 2021 de la Direcció General de Funció Pública, Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convoquen les accions formatives del Pla de formació del personal al servici de la Generalitat per a l'any 2021, que inclou el Pla de Formació continuada de l'EVES, de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (DOGV núm. 9013).

El període per a sol·licitar els cursos és des del dia 5 fins al 19 de febrer de 2021 ambdós inclosos.

Podrà participar en les activitats relacionades en els annexos II el personal d'institucions sanitàries i de qualsevol altre centre de caràcter assistencial o en el que es realitzen funcions de salut pública, gestionat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, així com el personal sanitari de l'Administració de la Generalitat, sempre que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, per a cada activitat. També podrà participar en les activitats oferides per esta escola el personal que realitze funcions de tipus sociosanitari gestionat per la Direcció General de Funció Pública.

Es recomana fer la sol·licitud dels cursos utilitzant Google Chrome com a navegador.

Les incidències i consultes hauran de dirigir-se necessàriament al correu electrònic, continuada2_eves@gva.es, indicant el seu DNI, nom complet i telèfon.

Més informació ací: https://eves.san.gva.es