Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO Galicia | 25 abril 2024.

Manifestación defensa da sanidade

CCOO, xunto coas plataformas para a defensa da sanidade pública da área sanitaria de Vigo e SOS Sanidade, percorreu as rúas da cidade olívica en defensa do sistema sanitario público.

Concentración sindical diante do Hospital El Pinar, en Vigo

O sector da hospitalización privada da provincia de Pontevedra comezou este mércores en Vigo as mobilizacións en defensa do seu convenio. Delegadas e delegados concentráronse hoxe fronte ao Hospital El Pinar e retomarán as protestas á tarde, de 16 a 17 horas, cunha concentración fronte ao Hospital Concheiro, na avenida de Madrid.

• Se a parte empresarial persiste nesta actitude, os sindicatos non descartan convocar mobilizacións nos centros de traballo e incluso folgas parciais

Imaxe das delegadas e delegados de CCOO

• O sindicato obtivo 7 delegados nas eleccións sindicais celebradas onte 16 de decembro en VITAS FÁTIMA Vigo-Pontevedra

Santiago de Compostela

A Federación de Sanidade de CCOO iniciou hai meses unha campaña reivindicativa para que o Goberno do Estado revise o sistema de cualificacións e clasificación profesional no ámbito

• O sindicato pide a recuperación do Plan de mellora da atención primaria, consensuado pola Administración e os axentes sociais hai dez anos e paralizado posteriormente polo PP

A Federación de Sanidade de CCOO de Galicia solidarízase cos xefes de servizo e unidade de atención primaria da área sanitaria de Vigo, que, «nun exercicio de dignidade e ética ante a progresiva deterioración» asistencial, presentaron a súa dimisión.

Cartel Manifestación

A Plataforma pola Defensa da Sanidade Pública de Vigo convoca unha manifestación o día 3 de outubro. A marcha sairá da praza de España, tamén chamada praza dos Cabalos, ás 20 horas para rematar na Porta do Sol.

.

Destaca a extensión do dereito á xubilación anticipada voluntaria aos 63 anos cando se cotizou polo menos durante 33 anos España conseguiu na última década pasar dunha idade media de xubilación aos 60,3 anos a 62,3 anos, unha das máis elevadas de toda Europa

Manifestación

• O secretario xeral de CCOO-Sanidade, Ángel Cameselle, non entende que a conselleira e o xerente da área sanitaria continúen nos seus cargos

Máis de duascentas mil persoas percorreron o xoves á tarde as rúas de Vigo en defensa da sanidade pública. Pediuse con insistencia a dimisión dos responsables de que o novo hospital, o Álvaro Cunqueiro, teña menos camas das prometidas e comece a funcionar con notables deficiencias e servizos privatizados. Comisións Obreiras sinala que as primeiras semanas de funcionamento deste complexo confirman as denuncias previas do sindicato canto a recortes, privatizacións e copagamentos.

O sindicato denuncia que a situación de colapso continuo dos servizos de urxencias xeran unha falta de seguridade para os doentes así como un aumento de riscos psicosociais para os traballadores

concentración Meixoeiro

• Concentración hoxe ás 11 h do persoal de lavandaría do Hospital Meixoeiro

A Federación de Sanidade de CCOO de Vigo afirma que a unidade de illamento creada no Hospital Meixoeiro para os casos de ébola é unha «cortina de fume» e denuncia o peche de servizos sanitarios, como o de microbioloxía. Desde o sindicato critican, ademais, que os profesionais da saúde só tiveron noticia disto a través dos medios de comunicación.

Laboratorio

A Xunta de Persoal da Área Sanitaria de Vigo, da que forma parte CCOO, está a convocar distintas manifestacións e actos en contra da decisión da Xerencia de non dotar ao Novo Hospital de Vigo dun laboratorio central, e de traladar o mesmo ao Hospital do Meixoeiro