Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO Galicia | 20 abril 2024.

Santiago de Compostela

A Federación de Sanidade de CCOO iniciou hai meses unha campaña reivindicativa para que o Goberno do Estado revise o sistema de cualificacións e clasificación profesional no ámbito

Categorías profesionais como a de hixienista dental están por baixo do SMI

• Comisións, sindicato maioritario, tomou a decisión para actualizar as táboas salariais xa que as empresas se resistían facelo, malia que en moitos casos están por baixo do salario mínimo

Comisións Obreiras (CCOO), sindicato maioritario da sanidade privada na provincia de Lugo, denunciou o convenio provincial para introducir melloras sociais e desterrar os «soldos de miseria» que aínda recollen as táboas salariais vixentes. A organización sindical tomou a decisión ante a «resistencia» de moitas empresas a actualizar os salarios, malia que en moitas categorías se sitúan por baixo do salario mínimo interprofesional (SMI) vixente.

Executiva provincial

O 21 de febreiro tivo lugar o congreso do sindicato provincial de sanidade da provincia de Lugo no que se elixiu a executiva e a secretaría xeral do mesmo